Uit de vandaag gepubliceerde cijfers van het tweede kwartaal 2009 van Hoi, Instituut voor Media Auditing (vergelijking met het tweede kwartaal van 2008/totaal betaalde gerichte oplage) blijkt dat er enkele opvallende stijgers zijn, maar ook enkele media die te kampen hebben met sterk afnemende lezersaantallen.
De opvallendste stijgers:
- Glamour (van 128.049 naar 143.146)
- Linda. (van 147.388 naar 159.579)
- Stars (van 55.248 naar 67.969)
- Vriendin (van 115.374 naar 127.343)
- Top Gear Magazine (van 35.205 naar 44.503)
- Felderhof (van 39.620 naar 48.036)
- Girlz (van 107.867 naar 116.963)
- Weekend (van 141.505 naar 159.372)
- Happinez (van 150.976 naar 157.656)
- Mind Magazine (van 63.568 naar 78.173)
- TV Film (van 95.827 naar 126.370)
Margriet moest flink terug; van 288.717 naar 264.605, terwijl Libelle zakte van 479.869 naar 462.201 exemplaren. Het gaat verder niet goed met Elsevier (139.020 naar 125.845)
dinsdag 29 september 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten