Het weekblad Aktueel wordt vanaf maart een maandblad. Daarnaast gaat het blad verder onder de naam Aktueel Man.
Jantje, de spin-off van glossy Jan, verschijnt vanaf 2009 vier keer per jaar. In 2007verscheen Jantje eenmalig, maar wegens succes wordt dit nu vier keer. De oplage is 75.000 exemplaren. Jantje 1 2009 verschijnt op 26 februari.
Jantje richt zich op moeders die ‘een dynamisch leven’ hebben, met werk, vriendinnen, familie en reizen.
vrijdag 6 februari 2009
Amsterdamse bijlage in Sp!ts en de Telegraaf
De Telegraaf en Sp!ts (beiden onderdeel van uitgeverij Telegraaf Media Nederland) stoppen voortaan iedere vrijdag een Amsterdamse bijlage bij de kranten in het verspreidingsgebied in en rond de hoofdstad. Vrijdag verscheen de eerste bijlage van acht tabloidpagina's in een oplage van 285.000 exemplaren.
Voor de lezers van het gratis dagblad Sp!ts is het regionieuws een nieuw fenomeen, terwijl de directe concurrent Metro al langer regionale edities op de marktbrengt. De bijlages worden in nauwe samenwerking gemaakt. De bijlage zou een totaal bereik hebben van 735.000 personen.
Telegraaflezers in Amsterdam kregen al regionaal nieuws op de pagina Metropool.
Voor de lezers van het gratis dagblad Sp!ts is het regionieuws een nieuw fenomeen, terwijl de directe concurrent Metro al langer regionale edities op de marktbrengt. De bijlages worden in nauwe samenwerking gemaakt. De bijlage zou een totaal bereik hebben van 735.000 personen.
Telegraaflezers in Amsterdam kregen al regionaal nieuws op de pagina Metropool.
Abonneren op:
Posts (Atom)