Telegraaf Media Group (TMG) wil een deel van de Nederlandse, Zweedse en Oekraïnse tijdschriftendivisies afstoten.
TMG gaat in Nederland onder meer om de tijdschriften Elegance, Residence, Hitkrant, FHM en Motoplus. De enige titels die het bedrijf wil behouden zijn Privé, Vrouw en Autovisie, omdat deze nauw gelieerd zijn aan De Telegraaf. TMG maakte tevens bekend dat het tweewekelijkse magazine Carp aan het eind van het jaar zal worden vervangen door de site Carp.nl.
dinsdag 4 november 2008
Ellegirl voortaan alleen online
Het glossy Ellegirl stopt per direct met de printversie. De directie van Hachette Filipacchi Media heeft besloten de titel in gedrukte vorm per direct te stoppen.
Ellegirl bestaat sinds januari 2003. Hoewel het blad op de lezersmarkt dus succesvol was, bleek de interesse vanuit adverteerders in deze doelgroep (15- tot 19-jarigen) te klein om structureel winstgevend te zijn. De website daarentegen is met 175 duizend unieke bezoekers wel zeer succesvol.
Hachette blijft de doelgroep via de website en het forum bedienen. Twee jaar geleden besloot Hachette Filipacchi Media US al om de Amerikaanse Ellegirl nog uitsluitend online voort te zetten.
Ellegirl bestaat sinds januari 2003. Hoewel het blad op de lezersmarkt dus succesvol was, bleek de interesse vanuit adverteerders in deze doelgroep (15- tot 19-jarigen) te klein om structureel winstgevend te zijn. De website daarentegen is met 175 duizend unieke bezoekers wel zeer succesvol.
Hachette blijft de doelgroep via de website en het forum bedienen. Twee jaar geleden besloot Hachette Filipacchi Media US al om de Amerikaanse Ellegirl nog uitsluitend online voort te zetten.
Breaking news Obama - McCain
De strijd om het presidentschap van de Verenigde Staten nadert zijn einde. Vanavond zijn er avondvullende (of beter: nachtvullende) programma's te zien op de televisie. NOS Amerika Kiest en RTL Nieuws doen vanaf vanavond uitgebreid verslag van de Amerikaanse verkiezingsnacht. RTL Nieuws zendt vanaf 22.30 uur anderhalf uur uit en gaat 's ochtends verder, NOS gaat de hele nacht door.
Metro brengt morgenmiddag een eenmalige middageditie uit met uitslagen van de Amerikaanse presidentsverkiezingen. De editie wordt in een oplage van 150.000 exemplaren op de grote stations verspreid. Metro werkt sinds begin dit jaar al samen met CNN omtrent de verkiezingen.
Metro brengt morgenmiddag een eenmalige middageditie uit met uitslagen van de Amerikaanse presidentsverkiezingen. De editie wordt in een oplage van 150.000 exemplaren op de grote stations verspreid. Metro werkt sinds begin dit jaar al samen met CNN omtrent de verkiezingen.
Abonneren op:
Posts (Atom)