Mooi staaltje journalistiek van BNN. De omroep start vandaag op Radio 1 met ‘Ranking The News’ op Radio 1. Gedurende de dag beslist de luisteraar mee over wat het nieuws van dat moment is.
‘BNN Today’ brengt iedere werkdag rond 21:15 uur een top 5 van het belangrijkste nieuws volgens de luisteraar. Op de site van ‘Ranking The News’ wordt in samenwerking met Google News een overzicht gebracht van het belangrijkste nieuws. Het aantal stemmen, in combinatie met het aantal keer dat een bericht wordt gelezen, leidt tot een Top 10 waarin continu verschuivingen plaatsvinden.
maandag 12 januari 2009
Recessie? Krant en/of tijdschrift de deur uit!
Uit onderzoek van ZenithOptimedia Nederland blijkt dat ruim 50 procent van de Nederlandse bevolking zegt in de recessie te bezuinigen op tijdschriften en dagbladen. Dit geldt voor losse exemplaren en voor abonnementen.
Aan games en bioscopen zegt respectievelijk 49 procent en 44 procent minder uit te geven in een recessie. Eerdere onderzoeken gericht op de recessie wezen uit dat consumenten onder andere naar huismerken grijpen en dat ze grotere uitgaven uitstellen.
Aan games en bioscopen zegt respectievelijk 49 procent en 44 procent minder uit te geven in een recessie. Eerdere onderzoeken gericht op de recessie wezen uit dat consumenten onder andere naar huismerken grijpen en dat ze grotere uitgaven uitstellen.
Labels:
media,
mediarelaties,
onderzoek
Abonneren op:
Posts (Atom)