Het publiekstijdschrift Hide&Chic houdt op te bestaan. Ondanks het huidige succes ziet creatief redacteur Rupert van Woerkom onvoldoende mogelijkheden voor de lezers- en advertentiemarkt.
Het blad richtte zich op mannen en vrouwen en onthulde orginele en exclusieve ontdekkingen van 'ver weg tot heel dichtbij'. De eerste editie kwam uit in november 2006.
vrijdag 8 mei 2009
Vrij Nederland start weblog tegen crisis
Vrij Nederland is op advies van Jeff Jarvis, schrijver van What Would Google Do, een mediablog gestart. De blog 'Wat moet Vrij Nederland Doen' moet de discussie tussen het blad en haar lezers aanwakkeren over de toekomst van het magazine.
Om de crisis binnen de printmedia het hoofd te bieden beseft VN dat het zich moet vernieuwen en verbeteren. Volgens Jarvis ligt het succes van het merk VN in het uitbreiden van hun digitale netwerk, waarbij lezers door gebruik van 'social media' fungeren als promotietool. verder is hij van mening dat het blad meer gebruik moet maken van de mogelijkheden dat internet biedt.
Om de crisis binnen de printmedia het hoofd te bieden beseft VN dat het zich moet vernieuwen en verbeteren. Volgens Jarvis ligt het succes van het merk VN in het uitbreiden van hun digitale netwerk, waarbij lezers door gebruik van 'social media' fungeren als promotietool. verder is hij van mening dat het blad meer gebruik moet maken van de mogelijkheden dat internet biedt.
Labels:
magazine,
Vrij Nederland,
weblogs
Abonneren op:
Posts (Atom)