Sanoma uitgevers introduceert een nieuw eenmalig 'personality magazine' dat in het teken staat van Donald Duck. Het magazine Donald. zal 4 juni worden uitgebracht en is de opvolger van LINDA., YOUP., MATTHIJS. en FELDERHOF.
De glossy verschijnt ter ere van het filmdebuut van 's werelds beroemdste eend 75 jaar geleden. Het blad is gericht op een volwassen publiek en gaat in op onderwerpen zoals: auto's, sport, gadgets, mode, interviews, lifestyle en strips.
woensdag 15 april 2009
Vrouw & Paard; nieuw programma van de Vara
Vara's 'Vrouw&Paard' wordt het nieuwe live discussieprogramma voor vrouwen. Elke week praten vijf bekende vrouwen met gasten over de actualiteit. Het programma gaat over wat de moderne vrouw bezig houdt en moet ook voor mannen interessant zijn. "Het programma is dus goed voor vrouwen en goed voor de samenleving" aldus de Vara.
Marieke Rietkerk, eindredacteur van Vrouw&Paard, is van mening dat veel te veel televisieprogramma's worden gedomineerd door mannen. Om die reden vindt zij het hoog tijd dat er een programma als Vrouw&Paard komt. "Er worden persoonlijke dingen besproken en het programma geeft stof tot nadenken. Vrouw&Paard biedt mogelijk tot identificatie met intelligente, humorvolle vrouwen."
Uit wie het panel van vijf bekende vrouwen zal bestaan wil Vara nog niet bekend maken. Vrouw&Paard is vanaf 1 mei negen keer te zien op vrijdagavond om 21.20 uur op Nederland 2.
Marieke Rietkerk, eindredacteur van Vrouw&Paard, is van mening dat veel te veel televisieprogramma's worden gedomineerd door mannen. Om die reden vindt zij het hoog tijd dat er een programma als Vrouw&Paard komt. "Er worden persoonlijke dingen besproken en het programma geeft stof tot nadenken. Vrouw&Paard biedt mogelijk tot identificatie met intelligente, humorvolle vrouwen."
Uit wie het panel van vijf bekende vrouwen zal bestaan wil Vara nog niet bekend maken. Vrouw&Paard is vanaf 1 mei negen keer te zien op vrijdagavond om 21.20 uur op Nederland 2.
Esquire koopt FHM
FHM wordt vanaf 1 mei uitgegeven door Free Media Group. De uitgever van Esquire koopt FHM van de Telegraaf Tijdschriften Groep, die deze titel de afgelopen zes jaar heeft uitgegeven. In die periode groeide het tijdschrift uit tot het grootste mannenmaandblad van Nederland, met een betaalde oplage van rond de 50 duizend exemplaren. De redactionele leiding van FHM blijft in handen van de huidige hoofdredacteur, Robert van den Ham.
Abonneren op:
Posts (Atom)