maandag 16 maart 2009

Nederlands eerste familie glossy is een feit

Vorige week is het nieuwe wekelijkse tijdschrift Primo op de markt gebracht. Uitgever Audax Publishing beweert de eerste glossy in handen te hebben die zich zowel op mannen als vrouwen richt .

In het tijdschrift komen de levens van de "celebs" aan bod. Andere onderwerpen zijn mode, beauty, royalty, trends, body&mind, fitness, auto’s en sport. Primo kost 2 euro en verschijnt in een oplage van ruim 170.000. Het blad telt 60 pagina's. Overigens geldt er een speciale introductieprijs voor de eerste twee nummers van € 1,-.

Doorstart voor Maria?

Een paar weken terug werd al bekend dat Maria ermee stopt. Binnenkort verschijnt het laatste nummer van het eerste glossy tijdschrift dat werd uitgebracht door de KRO. Maar KRO-directievoorzitter Koen Becking geeft nu aan dat er alweer volop wordt nagedacht over nieuwe initiatieven. Een nieuw blad misschien, of een combinatie met KRO Magazine of KRO Extra.

Panorama komt met Facts & Figures

Panorama introduceert een nieuw blad met de naam Facts & Figures. Ze introduceren het blad als "het eerste no-nonsense kennisblad speciaal voor mannen". Het tijdschrift komt in zijn eerste editie met ‘verrassende feiten en cijfers over alles wat u altijd al hebt willen weten op misdaadgebied binnen het thema Moord en Doodslag’. Facts & Figures ligt vanaf deze week zes weken lang overal in de schappen.